Sposoby pozycjonowania

pozycjonowanie

Klient może zdecydować się na pozycjonowanie stron jednorazowe na ok 8-10 haseł w przypadku mniej znanych haseł tyle wystarczy. Efektem końcowym są pozycje 1-10 lub 1-20 na większość lub wszystkie hasła. Na jednorazowym pozycjonowaniu klient zazwyczaj zakańcza przygodę z tym tylko czasem jeśli jest taka potrzeba to przypomina się to na przykład  raz na kilka miesięcy bądź raz na rok .Celu takiego odświeżenia jest chwilowy spadek strony.

Kolejnym sposobem jest, gdy klient życzy sobie dodatkowego pozycjonowania wybranych około czterech haseł najbardziej dla niego konkurencyjnych po poprzednim pozycjonowaniu. Robi to w celu utrzymaniu wysokiej pozycji przez cały czas. W takim wypadku ponosi miesięczną opłatę za  każdego z hasła. Kolejna sytuacja występuje w przypadku,gdy klienta interesuje stałe pozycjonowanie. Zaś hasła o których myśli należą do grupy tych wysoko konkurencyjnych. W takiej sytuacji ma możliwość stałego pozycjonowania z możliwością rezygnacji w dowolnym miesiącu. W przypadku kiedy strona jest już po  wybranych hasłach w granicach pozycji około 1-50,lub 1-80  można to zrobić od razu.

Jednak w przypadku gdy jest to stosunkowo nowa strona i nie znajduje się w granicach pozycji 1-100  zalecane jest na początku pozycjonowanie jednorazowe a następnie dopiero stałe dla wybranych haseł. Reklama internetowa – jeżeli o nią chodzi  to w internecie niewątpliwie największe korzyści przynosi bardzo wysoka pozycja w wyszukiwarkach  zwłaszcza w wyszukiwarce o nazwie Google. Jest to wyszukiwarka którą posiada już ok 90% rynku. Dlatego większość pozycjonowania stron jest skupione głównie nad Google i wysoką pozycją danej strony w Google. Takie założenie jest głównym celem firm zajmujących się promocja stron.  Innymi obleganymi przeglądarkami są również :Onet,  Interia,Katalog WP, Wyszukiwarka WP,   MSN czy Yahoo. Koszt całej rejestracji i pozycjonowania strony we wszystkich wyszukiwarkach i katalogach ,(a jest ich ponad 600) wynosi od 1000 do 2500 złotych.

Zdjęcie znalezione na stronie Pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *